Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Κανόνες χρήσης και λειτουργίας του blog μου


Κανόνες χρήσης και λειτουργίας του blog μου


Σκοπός της σελίδας μου είναι η ευχαρίστηση και η ψυχαγωγία όλων (και η δική σας αλλά και η δική μου)...


Κανόνες λειτουργίας:
  • Απο τη σελίδα μου αυτή, θα προσπαθήσω να σας προσφέρω ταινίες cartoon, anime, αρχεία μουσικής, TVRip, σίριαλ, βιβλία και ότι άλλο μου κατέβει στο μυαλό!!
  • Ότι ανεβάζω θα είναι είτε μεταγλωττισμένο είτε με Ελληνικούς υπότιτλους. Αν θελήσετε υλικό χωρίς τα κριτήρια που προαναφέρω, παρακαλώ στείλτε μου ένα e-mail για να προσπαθήσω να σας βοηθήσω...
  • Εάν τα links των αναρτήσεων αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, ή ότι άλλο, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.
  • Το blog μου, ουτε ενοικιάζει, ούτε πουλάει, ούτε εκμεταλλεύεται τα οπτικοακουστικά έργα που φιλοξενεί, τα οποία διατίθενται απο τρίτους φορείς.Οι υπηρεσίες του παρόντος είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειτε για ιστοσελίδα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
  • Όλα τα αρχεία είναι παρμένα απο άλλα sites και "κλειστές" κοινότητες, συνεπώς δεν φέρω καμία ευθύνη για την δημιουργία τους και για τυχόν παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων τρίτων.


Για τους χρήστες που είναι εντελώς νέοι και ανίδεοι και δεν γνωρίζουν πώς λειτουργεί το Rapidshare παρακαλούνται να διαβάσουν σχετικά ΕΔΩ



Κανόνες χρήσης:


  • Απαγορεύονται πάσης φύσεως αρχεία ή σχόλια πολιτικού χαρακτήρος.
  • Επίσης απαγορεύονται αρχεία ή σχόλια με θέματα ναζιστικού ή ρατσιστικού περιεχομένου, ή προσηλυτισμού, ή χλευασμού πολιτικής ιδεολογίας κάποιων χρηστών του blog.
  • Αρχεία πολιτικο-θρησκευτικού περιεχομένου θα ανεβαίνουν μόνο από εμένα και θα έχουν μόνο τεχνική περιγραφή και ένα απλό κείμενο.
  • H περιοχή για προσθήκη comments (σχολίων) στα αρχεία, υπάρχει για να καταχωρούνται παρατηρήσεις, εντυπώσεις, απορίες από εσάς σχετικά με το προσφερόμενο υλικό, τη λειτουργία της σελίδας, την ποιότητά της, τυχόν προβλήματα ή λάθη/παραλείψεις. ΔΕΝ προσφέρονται για λογομαχίες, spamάρισμα (δηλ. για διαφήμιση οποιουδήποτε άλλου site), δημιουργία αντιδικιών, έντονων διαφωνιών, έκθεση ιδεών, προσβολή άλλων μελών ή προσωπικών πιστεύω και γενικά σαν πεδίο μαχών ή οτιδήποτε άλλο άσχετο με το σκοπό για τον οποίο υπάρχουν τα comments.
    Όταν παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα τα σχόλια θα διαγράφονται άμεσα. Το ζητούμενο είναι να κρατάμε ένα πολιτισμένο κλίμα...
  • Παρακαλείσθε να συμπεριφέρεστε με ευπρέπεια και να σέβεστε τους παραπάνω κανόνες, τη σελίδα καθώς και τα υπόλοιπα μέλη.


Η συμμετοχή σας στο blog μου, σημαίνει την πλήρη αποδοχή των Κανόνων λειτουργίας του και οφείλεται να τους γνωρίζεται εφ' όσον το χρησιμοποιείται.



Ευχαριστώ...

3 σχόλια:

  1. Καλησπερα !!!!Μηπως μπορεις να βρεις υποτιτλους η την ταινια με Ελλ.Υποτιτλους "The Preacher's Wife" με την Γουιτνει Χιουστον???? Σ'Ευχαριστω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή